Semestrul I, in crestere cu 25% fata de anul precedent pentru Unior Tepid

In primele 6 luni  ale anului 2014, Unior-Tepid a avut o crestere de aproximativ 25 % a cifrei de afaceri in lei, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Adresabilitatea  extinsa catre mai multe domenii (auto, constructii, industrie, transporturi, comunicatii, retail, agricultura si DIY), cresterea numarului de programe din portofoliu, produsele in stoc, livrarea imediata si asistenta profesionista acordata clientilor sunt principalele elemente care au condus la aceasta crestere. 
Localizarea cresterii la nivel regional este neproportionala, unele regiuni care in trecut au avut o anume la¬tenta de  absorbtie, au cunoscut in aceasta perioada cresteri esentiale.


Distributia in  piata a Programului Unior Tepid s-a  facut cu cresteri aproximativ egale, atat in segmentul de bricolaj, respectiv 20%, cat si in cel reprezentat de regimul intens de exploatare, in proportie de 80 %.
Companiile care activeaza in industria constructoare de masini si implicit in industria adiacenta, au inregistrat o stagnare, chiar un  usor  declin, spre deosebire de companiile care activeaza in servicii, transporturi si industria mobilei, acestea avand  cresteri importante. Scadere continua sa aibe si service-urile auto, in special datorita imputinarii lucrarilor mecanice si orientarii structurii operatiilor de depanare  in special catre caroserie, vopsitorie, vulcanizare.
 


Celelalte  branduri (aproximativ 30 la numar ) pe care Unior-Tepid le distribuie exclusiv in Romania, au avut cresteri importante, de mentionat in special celeconsumabile si sculele aschietoare. In data de  28 februarie 2013, principalul furnizor Koch-Bohrer din Germania a anuntat  inchiderea portilor. Cu toate acestea, Unior-Tepid si-a dublat vanzarile prin largimea ofertei si inclusiv a adresabilitatii, avand acum in portofoliu si alte scule de aschiere in afara de burghie precum burghie, alezoare, tarozi, freze, filiere etc.



In plus, datorita notorietatii sale, Unior Tepid a reusit  sa aleaga intre  mai multi furnizori importanti din  domeniu: Diager, Tivoly si  Bohrcraft, gamele de produse reprezentate de acestia avand o forta mult mai mare de penetrare in zona industriala de varf, fiind solutii unice. Pentru aceste familii de produse,  cifra de afaceri s-a dublat fata de aceeasi perioada a  anului trecut.

Deasemeni, firma Unior-Tepid a inceput anul cu aceeasi credinta in viitorul ei, drept dovada stand politica de investitii in cresterea nivelului de confort al distribuitorilor prin cumpararea unor echipamente profesionale de tiparit si implementarea unui soft integrat mult mai  permisiv pentru lansarea si urmarirea comenzilor.

Prezentarea companiei  Unior Tepid poate fi vizionata accesand urmatorul link:
http://www.youtube.com/watch?v=dVZkj_XZvzQ&list=PL9A82A82CB0E8652E&index=44   

Articol postat de: Unior Tepid / 2014-07-01